Intersnacks 'Honest Cashew'
Transparantie van boer tot bord
De cashew supply chain kent veel uitdagingen: slechte arbeidsomstandigheden, kinderarbeid en gebrek aan transparantie. Intersnack, een toonaangevend Europees noten- en chipsbedrijf, draagt bij aan de oplossing. Om die tot leven te brengen voor alle stakeholders, van private labels tot consumenten, creëerden we ‘Honest Cashew’.
Kijk de campagnevideo hieronder.
AR-experience: Plant je eigen cashewboom
Voor de consumentencampagne en private labels ontwikkelden we ’s werelds allereerste web-based AR experience. Scan de QR-code op de verpakking en plant je eigen cashewboom, waar je ook bent. Ontdek interessante feiten rondom de boom en bekijk de Honest Cashew-verhalen, persoonlijke video’s van mensen in de supply chain. Deze verhalen leiden naar de website, waar je de reis van je cashew kunt volgen en meer informatie vindt.
Een inkijkje in de cashew supply chain
Met behulp van video’s, fotografie en andere content neemt de campagne van Honest Cashew je mee op reis van een cashewboerin in Cambodja tot een kwaliteitsmedewerker in Vietnam. We laten zien dat eerlijke cashewproductie een betere toekomst garandeert voor alle betrokkenen in de supply chain.
Communicatie richting alle stakeholders
Naast consumentgerichte communicatie hebben we diverse middelen gecreëerd om het project te promoten bij retailers en andere stakeholders. Van infographic tot brandbook, en van presentatie tot eventaankleding.
Meer cases zien?